söndag 2 mars 2014

Slapp hemma

Idag gick jag upp i gryningen kändes det som. Jag gick upp halv 8 och gjorde en rejäl frukost.
Jag satte mig sen framför tv och 90:de Vasaloppet kl 8. 
Satt i soffan hela förmiddagen och tittade på det.
Kände också att min mage inte mådde bra. Trodde att det var för att jag hade ätit för mycket frukost. Men magen har inte mått bra så på hela dagen. Ibland var den bra. 
Till mat gjorde jag något jag inte har gjort tidigare. Jag gjorde creps. In i ugnen med ost på. Det var gott. 

Vid 5 åkte jag till gymmet för att köra spinning. Viste inte om jag skulle åka apropå magen. Men jag åkte i alla fall. Magen kan ju då bli bättre. 
Passet gick OKEJ. Tog mig igenom passet i alla fall och det är jag nöjd med.

Efter passet fick jag beslutsångest. Jag vet inte hur jag ska träna i veckan. Jag har ju tagit upp det tidigare här. Jag har inte fått ordning på det än. Men sen blir det som det blir till slut i alla fall. Så igentligen inget att grubbla på. Men jag är som jag är.

Sitter nu och kollar tv. Snart blir det sängen och sova för att vara pigg till en ny arbets vecka :) 

Ha det bra ni där ute!





Min frukost till vasaloppet

vasaloppet

Mina cre´ps

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar