lördag 29 mars 2014

Sitter i soffan

Mmm......... jag sitter i soffan och tar det lungt. Finns  roligare saker att göra. Men vad gör man.....


Jag hittade lite saker i Skövde sen. Det jag tänkte köpa igentligen, det blev det inget av. Men det blev en ny gryta, en parfym, en handduk och lite till kvällens mat. 
När jag och mamma skulle åka hem så tog vi en  annan väg hem. Lite små vägar. Tråkigt att åka den gamla vanliga vägen varje gång. Sen är det kul att åka på landsvägar för att se lite annat =)

När vi kom till M-stad så  bestämde vi oss för att åka till farmor och farfar en sväng. Så där blev  det fika. Sen åkte vi till ICA och sen hem. Åkte 12 hemifrån och kom hem halv 6 :-)

Ikväll blev det varma mackor till kvällsmat och glass senare.

Tror jag snart ska se  "Prison Break".

Men ni får ha det så bra läsare



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar