måndag 24 mars 2014

Nöjd

Sitter nu i soffan med mobilen och bloggar. Tänkte det var dags att blogga lite nu efter jag inte har skrivit på ett tag. 

Det har hänt grejer. Men det vill jag inte dra upp nu. Men kan berätta hur helgen har sett ut. 
Lördag så var jag på stan. Sen på kvällen var jag och syrran Jenny hos syrran Virre. Hon satt själv med Algot. Så vi var där och käka och umgicks. Det kändes konstigt i luften. Kan inte säga vad det var. Kändes så bara. 
Åkte hem vid halv tio. 

Söndag blev det mycket slapp. Gjorde mat då det blev taco gratäng. Missa lite saker. Men det blev bra ändå. 
Åkte sen på spinning. Ingen av mina vänner var där. Det var jobbigt med.

Idag var det dags för en ny arbets vecka. Min måndags morgon började inte så bra.
Stod och vänta på bussen när jag kom på att busskortet är hemma. Så jag skyndade mig hem. Insåg snabbt att jag skulle missa bussen. Men jag tog en annan buss. Kom en halvtimma försent till jobbet. Så då blev det ingen vila. Bara att sätta igång att jobba. Brukar annars vila en stund innan jag sätter igång att jobba.

Sluta för dagen. Åkte hem och käka mat. Sen la mig på sängen för att vila lite. Sen blev det träning. Idag gick det bättre än igår. Blev så trött på mig själv. Borsten var hemma *suck*. 

Blir så arg på folk som säger till en hur man ska göra. Råd tar jag gärna till mig. Men inte mer än så....

Nu blir det kolla tv fram till 21 sen sova. 

Ha det så bra! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar