fredag 14 februari 2014

Upp & Ner vecka

Ja, det har det verkligen varit den här veckan. Ner i djupa dalar och upp på en kulle och ner igen. Jobbigt när det blir så ibland.  Men jag hoppas att helgen och nästa vecka blir bättre. Men man vet aldrig. 

Idag är det "Alla hjärtans dag".

Idag har jag jobbet. Hade en del å göra vid 11och fram till 12 då jag sluta. Innan dess var det lungt. Det var ljust när jag åkte till jobbet i morse =) Det märks att det går åt rätt håll =)

Efter jobbet tog jag bussen till ICA. Sen gick jag hem och käka och kolla hockeyn. Sverige - Swetsch. Sverige vann med 1-0 Men det tog lång tid innan målet kom. 
 På vägen hem sa en herre i en bil att jag kämpar på bra. Ca 100m bort så stoppa polisen mig och fråga vad herren ville mig. Har inte blivit stoppad av polisen så förut tror jag inte. Lite komiskt. 

Åkte sen till gymmet. Gick på gå bandet och snacka med syrran Jenny :) Hade sen instruktion med vännen Jessi. Vi gjorde nytt pogram. I det nya pogrammet blev det både lite nya övningar och lite gamla. Blir lite roligare när man får nytt pogram. 
Duscha och basta sen. Det var skönt.
Åkte hem och fixa lite mat. Det blev kyckling i ugnen och själv plockad sallad som jag hade köpt på ICA. Gott.
Senare ikväll åt jag en semla. 

Hoppas att helgen blir bra för er. 

Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar