lördag 8 februari 2014

Pigg dag idag

Faktiskt så har jag varit pigg idag och höll det hela dagen. Härligt som sjutton =)

Åkte först upp till gymmet i morse och lämns väskan. Kom upp en låt i mina öron av Nanne Grönwall som fick mig att fyllas av energi.  Det var "Livet måste levas live"

Jobbet gick bra idag. Haft å göra hela dagen idag. En kollega kom  å sa till mig, varför frågar du inte din kurator att hon inte kommer hit?? För jag ska träffa henne. Å det hade inte jag tänkte på innan. Så det var en suverän idé =)

Käka på jobbet idag. Åkte sen med bussen till stan. Då regna det ute. Inte alls kul. Kom upp till gymmet. Träna och det gick bra. Fick en komentar av en i omklädnings rummet "Kör hårt nu" Det fanns i mitt bakhuvud under hela tiden medans jag träna. Upptäckte åxå att det var dags att skaffa nytt pogram. Så beställde tid för uppföljning. Så ska ha det nästa fredag.

Var klar på gymmet. Då ringer min kurator. Jag föreslog förslaget som jag hade fått tidigare under dagen. Hon nappade på det =)
När jag åkte hem så vräkte snö ner. Inte alls kul att cykla hem i. Men har inte så långt hem. Men var blöt när jag kom hem. Inte bara av duschandet på gymmet:)

Kom hem och slappa. Kolla på OS invigningen som var ikväll. Haft en trevlig chatt kväll.  Nu sitter jag och skriver lite här och lyssnar på Tomas Ledin - Höga kusten. En riktigt bra album.

Strax blir det sängen.

Godnatt/godmorgon













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar