onsdag 12 februari 2014

Panik stress *jobbigt*

Inatt bytes mina abonemang. Från Telia till Telenor. Så jag satt och plocka med det i morse innan jag åkte till jobbet. Trodde då att den koden som jag hade när jag hade telia skulle vara på telenor också. Men antans så fel jag hade. slog telia koden 2 gånger. Å man har ju bara 3 försök på sig innan telefonen låser sig. Så jag åkte till jobbet med panik i mig. 
Försökte lösa det på jobbet. Men gick inte så bra. Skönt i alla fall att jag hade några psykologer runt mig :) som kunde säga några ord som fick mig att lugna mig lite i alla fall. 

Kom hem och läste lite noggrannare i papperna och hitta den rätta koden. Slog den och den funka!!! =) Så lättad jag kände mig. Så skönt!! =) Men var fortfarande arg på mamma.

Jag slappa innan det var dags att dra sig till gymmet. Träna gick bra. Kände av träningsvärken som jag hade i mina lår. Efter att jag körde på rett rejält i måndags med träningen och körde på rätt rejält på spinningen igår. Men det gick bra ändå.

Kom hem och koka lite soppa och fixa 2 knäckemackor. Sen satte jag mig i soffan och slog på hockeyn. Sverige vann matchen med 4-2 =) 
Mamma kom över ikväll med och vi pratade.

Ska strax sova. 

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar