onsdag 26 februari 2014

Mitt i veckan

Ja, idag har det gått halväggs i den här veckat. Bara halväggs kvar till helgen.

Idag var det fullt upp på jobbet med en seg kropp. Det gick men var slut när jag kom hem. La mig då och vila en stund efter att gjort mat och ätit.
Satte igång en tvätt när jag kom hem som gick. Blev sen en tvätt till som jag körde. 

Hängde upp tvätten och sen blev det dusch, disk och värmde lite ärtsoppa.

Blev ingen träningen idag eftersom jag ska dra ner på min träning. Så först fredag blir det träning. 

Igår var jag iväg och körde dubbel pass. Min vän Jessi hade båda passen efter varann. Först 30min spinning och sen 45min power. När jag inte får köra så många gånger i veckan. Då får jag helt enkelt köra hårt när jag väl är på gymmet tänker jag. Vännen M var även på gymmet och fick ventilera lite. Tack=)


Sitter och kollar tv nu. Snart bli det sängen och sova. 

Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar