torsdag 20 februari 2014

Den här veckan

Hej på er!

Tänkte berätta lite om hur den här veckan har varit för min del. 

Måndag startade med en ny jobb vecka. Åkte och jobba. Ville bara hemma. Kom hem och käka, kolla OS och vila lite. 
Gick in sen till syrran Linnea där precis syrran Jenny hade kommit. Mamma jobba. Vi kolla film "Crossroads". En jättebra film och fika. Sen gjorde vi pannkakor och prata väldigt mycket. 
Sen var jag tvungen att gå in och ta en dusch innan jag satte mig vid tv och slappa. Sen var det läggdags. Men att somna var stört omöjligt! :( Men till slut somna jag.

Tisdag Var en bra dag. Åkte och jobba. Sen hem och kolla på OS och käka. Åkte sen på spinning. Som annars varje tisdag så var det ett kanon pass. Inte så kanon pass av mig, men. Min vän Jessi fyllde 31 år denna tisdag 18/2 med. GRATTIS VÄNNEN!! =)

Igår onsdag hade jag fullt upp på jobbet. Först plocka jag fram fika "onsdags fikat". Sen fixa jag kaffe, te och mackor till 2 kollegor. Dom skulle ha en grupp på eftermiddagen. De har bett mig fixa det till dem. Det är nu 3 onsdagar i rad nu. Så onsdagar kommer jag att göra. Men det är kul :)

I morgon väntar ett möte med HAB och AF. Får se vad det mötet leder till. 

Nu går tankarna på hur jag ska göra på söndag.............

Nu vet ni lite hur min vecka har varit. 

Har det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar