tisdag 21 januari 2014

Varför utsätter man säg?!

Kom hem ifrån ett grymt spinningspass, Tabatas för en stundsen. 45sek recar 30sek villa och 20sek recar 10sek villa. Det sista är under 4min så 8st 20sek racer. Grymt roligt och jobbigt. Var helt död efteråt ikväll. Men grymt skönt! =) Men man kan ju faktiskt undra varför man står så länge på kö och blir glad när man får plats. Sen ställer man sig frågan sen efteråt när man är helt slut. " varför utsätter man för det?" =) Ja, det är en stor fråga. Men man gör om saken om och om igen.......


Har jobbat idag. Var mer lugnare idag. Höll på med pärmar som jag har fått jobb av en kollega att kolla igenom dem. 
Efter jobbet åkte jag till AF och fixa papper. Sen åkte jag till ICA och handlade lite. Åkte sen hem och packa upp och värmde mat.Käka och tog sen igen mig i soffan tills det ringd på dörren då syrran Jenny kom. Vi prata lite. 
Strax innan jag skulle åka på passet så kom syrran Virre och hämta biljetter som jag hade fixat. Hon är stor nu. Hon ska ha barn om 1 månad ca.
Det är blandade känslor när jag tänker på det.

Sitter nu och kolla handboll. Än så länge ser det bra ut. Det är mellan Sverige - Polen. Det är en viktig match. Förlorar Sverige så är det slut sen. Så vi får se hur det går. Så idag blir det sent i sängs ikväll. Men det får gå.

Ha det nu så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar