lördag 18 januari 2014

Soff läge hela dagen lång

Yes, idag blir det soff läge hela dagen. Vad jag vet nu. Sitter å snackar med underbart folk och kollar sport på tv. Så jag klagar inget alls just nu. Trivs mycket bra i läget nu :)

Igår jobba jag mellan 8-12. Sen stannade jag kvar och käka på jobbet för att jag skulle iväg och träna direkt efter jobbet. 
Innan jag åkte till jobbet på morgon så åkte jag upp med träningsväskan till gymmet. Kom till busstation och insåg att låset till skåpet på gymmet låg i min jackficka. Min vägning var att åka tillbaka till gymmet och låsa skåpet eller åka till jobbet. Men jag åkte till jobbet. Så det var lite nervöst hela dagen på jobbet för att jag visste att skåpet stod olåst. 

Kom till gymmet och skåpet och väskan var kvar!! :) Det är en sak å glömma å låsa när man är där. Men inte när man ska vara borta i över 5 timmar. Då kan ju vem som helst gå in å plocka det som de vill ha. Men som tur så var det ingen som hade gjort det. 
Jag satte igång och träna. Träningen gick bra. Sen blev det dusch, basta och sen fixa sig. 

Efter träningen åkte jag till FK/AF och lämna in lite papper. När det var klart åkte jag hem. Var hemma vid fyra och åkte hemma ifrån strax efter sju. Så jag hade alltså varit borta hemifrån lika länge som en vanlig arbetare.

Kom hem och slappa lite innan det var dags att göra i ordning sig och gå över till mamma där det vankades lite mat. 
Sen gick vi iväg till ICA. Sen till teatern där vi skulle se på nyårs teatern/revyn. Min vän Jessi är med där. Så jag köpte blommor till Jessi på ICA. Blommorna fick hon på scen. 
Hon kom sen fram till mig och vi kramades och pratade lite. Det var grymt bra!!! =) Det brukar vara sketcher ifrån året som har gått. Men denna gången var det en handling och lite ifrån årets händelse. Så lite annorlunda upplägg var det. Men som sagt Grymt Bra ändå!!! =)

Jag och mamma gick sen hem. Jag var nog inne hos mig 10min sen ringde syrran på dörren och fråga om jag ville komma över och se på nya Disney filmen "FROXE". Den var bra. Gick in sen till mig. 

Efter allt som hade hänt under dagen så blev jag jättetrött. Så la mig i sängen vid ett. Chatta lite med Frida innan mina ögon stängdes. 

Vakna 11 idag. Låg kvar till 11.20. Det var riktigt skönt att sova ut. 

Ha en bra dag och fortsättning!




Såhär hette teatern jag var på










Filmen jag såg på hos mamma och syrran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar