söndag 26 januari 2014

Rolig och annorlunda dag =)

Vakna idag kl. 10 efter ha somna igår vid 1. Låg i sängen till halv elva. Sen gick jag upp och fixa mig och en frukost. 
Åkte till stan vid halv ett. Frida smsa mig och sa att de skulle åka från Mio om 20min. Så jag blev lite stressad. Men jag var tvungen att ha skosnören. För dem gick sönder här om dagen. Hoppade även in på VM och köpte en svart långärmad. Insåg sen att jag inte behövde stressa. Men tänkte att det var lika bra att åka till Oxen som vi skulle träffas vid för att vara på plats och ta i mot Frida och två kill vänner. 

De kom och vi drog in på Oxen där vi köpte mat. Sen drog vi hem till mig.  Satte oss i soffan för lite snack och 2 omgångar UNO. Sen gjorde vi käk. 

Det blev köttgryta med fläskfilé, lök, grädde och curry till det hade vi pommes. Det var gott. Väldigt enkelt med.

Sen blev det glass med och en omgång UNO till. 
Dom åkte hem vid 7. 

Det blev ingen vinst för Sverige i veckan i handboll. Så det blev ett spinningspass för mig även i onsdags. 

Sitter i soffan framför tv och datorn här nu och chillar. Känner att ögonen börjar bli trötta. Så det blir nog sängen snart. Bara en morgon kvar att sova ut på till det är dags att lägga sig i tid och ställa kl på kvart över 6 igen i 5 dagar framöver. Shit vad det blev en deppig mening.....men det är sanningen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar