söndag 26 januari 2014

Halv bra idag

Gick upp halv elva idag. Fixa mig och frukost. Satt framför tv och käka frukost och kolla nätet. Kände idag att kroppen kändes halv bra.
Mamma kom in vid halv 2. Vi fixa biljetter  och sen tog vi upp rullisen. Sen kom hon in igen och vi fixa lite.
jag åkte till gymmet vid 4. Styrkan gick bra. Men spinningen gick halv bra. Fick ont i magen strax innan skulle sättas i gång åxå. Men jag körde passet och tog mig igenom. Så det var bra =)

Tog en rejäl bastu stund och dusch innan jag tog mig hem.

Kom hem. Packa upp ur väskan och sen satte jag mig i soffan och slog på tv. Drack en smothi med grekiskt yoggi, bananan och mjölk. Sen ägg.

Blir så trött på familjen ibland..........pappa ringde för ett tagsen och sa att jag skulle fundera på vad jag ville gå ut och äta med hela familjen........fick sms ikväll om att det är bestämt var vi nu ska gå.
Kunde de inte ha frågat "är det okej att vi går dit??". Inte ett smack!!!
Men jag viste redan innan. Att om jag säger något ställe. Så blir det ändå inte det stället ändå. Men det är inte så svårt att fråga  "är det ok att vi går dit??" Så nu vet jag inte om jag vill följa med ut och äta. Får se.

Ska nog inta sängen strax. Sen får vi se hur jag känner mig i morgon.

Ha det bra!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar