fredag 31 januari 2014

Fort det går.....

Det är redan fredag kväll och helg Jiiiipppiii!!!! =) Men som de flesta helgerna så går väl den här snabbt också, så.

Det blev att jag var hemma i måndags från jobbet. Vilade hela dagen. Sen åkte jag och dansa på kväll. Det var inte så kul på dansen. Vi var inte så många där. Men nu blir det ingen dans för mig på 3 veckor, så.

Tisdag gick jag och jobba. Drog sen och handla mat och fika efter jobbet. På kväll var jag på spinning.

Onsdag var det jag som hade hand om fikat på onsdagen. Var lite orolig att de tyckte att det var för lite. Men det var som mina kollegor sa, var och en tar ju med sig vad de vill och så. Det stämmer:) Sen kände jag mig lugn.
Torsdagen åkte jag och jobba. Sen var det slapp resten av dagen och kvällen.
Idag fredag har jag varit så otroligt trött. Jobba. Åkte hem. Käka och sen la jag mig på sängen och blunda lite.
Vid 4 åkte jag iväg och träna. Det gick bra att cykla till gymmet. Träningen gick bra. Men vad folk det var på gymmet. Det trodde inte jag en fredags eftermiddag!!! Trodde jag skulle typ vara själv. Men det var skönt att jag inte var det.
Efter träningen så åkte jag till en restaurang där hela familjen träffades och käka ihop. Trevligt var det. Men nu sitter jag här och är lite för mätt.  Men så är det.

Får bli sängen här strax. Somna nog på diräkten. Är skit trött. Sen händer det lite saker i morgon också och då gäller det att vara pigg.

Godnatt/Godmorgon :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar