tisdag 17 december 2013

Pannkaka :(

Denna eftermiddag blev pannkaka :( Först så fick med nöd och näppe igång min tvättmaskin. Den hållet på att ger sig. Ibland så kommer det inte vatten som det ska. Men skönt att det till slut gick bra :)

Sen ska vi ha jul lunch på jobbet och ha lovat att ta med mjuk pepparkaka. Gjorde den 2 gånger misslyckades bägge gångerna. Första gången så glömde jag en viktig indigrens och brände totalt. Så när jag öppna luckan till ugnen så välde det ut rök. Så fick öppna balkong dörren och brandvarnaren gick i gång. Andra gången blev det tvärt om. Degig och så. Tur att man har sin mamma ibland ;)
 
Idag hade min chef och min handledare på AF och jag möte. Mötet kändes bra. Vill inte säga än vad mötet handla om. Lite tidigt än......

Sitter nu och ser på "Paretes of Carabine 3" på 5an. Snart blir det sängen och sova och värma sig fryser lite nu.

Men ni läsare får ha det så bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar