fredag 27 december 2013

Nu är julen över

Ja, nu är 2013 års jul över. 
Det har hänt massa skoj å spännande dessa 3 dagar. 
På självaste julafton, tisdag så körde jag ett jul spinnings pass som var FULLT. Jättekul och skönt var det att köra det :) Sen åkte jag hem och fixa mig inför att åka till farmor och farfar och fira jul där. 
Där blev det mat och julklapps öppning. Det tråkiga var att de hackade på mig en del :(. 
I julklapp fick jag pengar, chocklad, tvål och hud kräm. Trodde inte jag skulle få julklappar där. Men det var kul att jag fick det. 
Sen vid 6 tiden åkte jag och Linnea med Virre och Herman hem till sig. 
Där spela vi lite och prata. Mamma kom också sen. Vi körde bland annat med kort. På dem stod det olika frågor på. Så vi turades om att ställa frågor till varann. Den som fick frågan fick sen fråga någon av oss. Det var lite kul. 
Vid elva åkte jag, Linnea och mamma hem.

Onsdag så blev det först sov morgon. Det var skönt det. Öppnade pappas julklapp då med. Där i va det en tidning. Sen kom syrran in och sa att hon hade tråkigt. Så jag gick in dit. Vi skulle ändå fira lite jul där med hela familjen. Så resten kom vid ett. Vi hade knut kalas med julmat. Så alla hade med sig något. Jättebra är det. När vi hade ätit så delade vi ut julklappar. Då fick jag nya tränings handskar, ett nagellack och ett present kort på ICA. Vi spela ett spel sen de som var kvar. Jag gick in till mig vid halv 8.

Igår var jag på ett spännande, roligt och mysigt äventyr. Mer än så får ni inte reda på än..... 

Hoppas att eran jul har varit bra. 
Ha det så bra! :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar