fredag 13 december 2013

Denna veckan....

Denna veckan börja med att jag besökte KSS. Det gick bra där :)
På tisdagen var det dags för jobb. 
I onsdags var det sista lyx fikat på jobbet. Det vara också datumet 11/12-13 alltså 11,12,13. Det kommer aldrig att bli så igen. 

Idag är det fredag och en vecka kvar tills man får lit jul ledigt :) ska bli så himla skönt med ledighet. Känner att jag behöver få det. 
Dagen idag har annars bestått av jobb, träning. Hade instruktion med min kära vän som har varit borta. Men tillbaka igen :) Så skönt att hon är sitt riktiga jag igen. Men jag fick några nya övningar. Får se hur det går. 
Åkte sen till FK och fixa med lite papper. Skönt att det nu också är klart. Kan nu bara hoppas på det bästa. 
Efter FK så åkte jag hem till en vän och fika och prata. 

Bloggar nu ifrån mobilen. Första gången jag gör det. Jag hoppas att det funkar. 

Sitter nu och ser på tv. Tror det blir sängen här snart.


Men ni läsare får ha det så bra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar