måndag 16 december 2013

4 dagar kvar

Sitter och ser på tv nu och kollar lite på datorn. Det blir inte ofta att man sitter vid datorn så mycket nu eftersom jag kan göra allt som jag vill göra ifrån mobilen. Trivs fortfarande jättebra med min mobil. 

Idag har jag jobbat. På något vis så känns det lättare att jobba nu för tiden. Vet inte varför. Men det är ju bra att det känns bra att jobba nu. 
Fick slut på strimlat papper i fredags och insåg att jag var tvungen att gå och jaga strimmel papper. Men det behövde jag inte göra. För jag fick ett jobb av en kollega.
Det är ett jobb med att plasta in kort med bilder och text på. Det var inte lite kort. Det var en hel del kort. Så det tror jag kommer att göra hela veckan. Så det är skönt. Jag ska även klippa korten när de är plastade. Så jag har å göra i veckan :)

Åkte hem. Käka lite och sen la jag mig och vila lite i sängen. 

Vid 4 tiden åkte jag och träna på gymmet. Det gick bra att träna. Fick ett nytt pogram i fredags. Då är det lite extra kul att träna. Vännen M.S. va där med :) Duscha och sen åkte jag hem.

Här hemma blev det att diska och göra lite käk. Var vrålhungrig!! Men nu är jag mätt och är skön trött.

Jobbar bara 4 dagar till sen väntas det ca 2 veckors jul ledighet =)

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar