måndag 18 november 2013

Tunga steg.....

Sitter nu och tittar på tv och chattar lite. 

I morse kände jag inte alls för att jobba idag. Gick med tunga steg till jobbet idag. Men det var bara att jobba och det flöt på bra. Så  det var skönt.
Sluta och åkte hem och käka lasagnen jag gjorde igår. Syrran Jenny kom och vi satt och prata lite. Sen gick hon och jag satte mig lite vid datorn innan det var dags att ge mig till gymmet och köra ett tränings pass. Det gick bra. Träffa goa vännen Maria S där åxå. Vi tog sällskap ut ifrån gymmet sen.
Kom hem och värmde lite soppa. Sitter här nu.


I helgen var jag en sväng på stan.  Köpte jag en ½ arm  jumper som går över rumpan på VM. Var och köpte min efterlängtade Checker. Den har jag väntat på länge och förra veckan ringde dem och sa att den hade kommit. Fick present kort av syrran Virre där jag köpte den. Så behövde bara bara lägga till lite pengar.
På kvällen var jag på film kväll hos mamma med syrrorna Jenny och Linnea. I lördags. 
I söndags fick jag hjälp av mamma att putsa mina fönster. Sen fixa vi balkongen inför vintern. Fönsterna blev fina och rena :) 
Ställde mig sen och gjorde en lasagne. Den blev lite bränd för jag glömde av den. Men det gjorde inte så mycket. 
Åkte sen på ett jättebra spinnings pass. Hade ingen bra cykel. Men musiken och upplägget på passet var jättebra!! =)
Efter passet åkte jag hem och duscha och prova min nya check. Den funkade bra :) Resten av kvällen blev det chatta och se tv. 


Jag är helt förvirrad när det gäller mobil djungeln. Vet inte vilken jag ska välja. Om  jag ska välja Iphone elr Samsung mobil. Om jag ska byta abonnemang eller inte. Shit blir galen!!!! Men det löser sig. Får se vad det blir.


Ha det bra läsare!



Min nya check och mitt mellanmål efter spinningen igår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar