fredag 15 november 2013

Skönt att denna veckan är över

Ja, det är det verkligen! Denna veckan vill jag verkligen inte få igen. Det som inte var bra denna veckan var att jag blev sittande på toa i ca 2 timmar i tisdags kväll. Sen dess har inte magen varit helt bra och det är den inte än. Så får se vad som händer. Tvingar i mig nu Catrin plommon som mamma var iväg och köpte åt mig. 
I följd från tisdags kväll så var jag hemma onsdag. Blev bättre framåt dagen. Så det blev träningen på kvällen. Sen torsdagen var jag tillbaka till jobbet igen. Det var skönt.

Dagen idag har varit seg och trött. Är ofta det fredagar. Fick lite å göra efter fikat på jobbet. Det var bra. Käka på jobbet. Drog sen till gymmet och kämpa mig igenom ett träningspass. Det blev lungt och lagom. Men jag tog mig igenom passet och det är bra, så. 

Ikväll unnade jag mig en bit smörgås tårta. Andra biten blir i morgon kväll. Strax så blev matchen mellan Sverige - Portugal klart och det blev 0-1 till Portugal. Tråkigt, men....inte förvånad.

Känner att sängen är det ända snart som gäller. 

I helgen blir det lungt. Ska bara till stan och kolla läget. Sen lite träning söndag. Annars lungt som jag vet nu. Ska bli skönt.

Ha en bra helg ni läsare:) Kram






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar