onsdag 6 november 2013

Shit!!! Klockan!!!

Vakna till i morse och rent spontant tittade till på klockan. Jag for i stort sett upp när jag såg var klockan stod på. Den stod på halv 7!! Hade alltså glömt att ställa klockan på alarm.  Men som tur var så skulle jag inte fixa mellanmål eller sminka mig. Så kunde ta det i lugn takt ändå. Skönt. Men att vakna upp så. Då blir det lite konstigt i kroppen hela dagen då.

Gick till bussen och det var rikigt kallt ute. Tog bussen mot jobbet. Såg då ifrån bussen att det en som välte med cykel. Då förstod jag med att det var halt ute. Inget som helst  jag hade tänkt på när jag gick till bussen.


Idag är det onsdag och på mitt jobb är det då Go fika dagen=) Så gick fram till fika å längtade till fikat. Å som vanligt var det gott =)

Sluta 12 å åkte hem. Solen sken så härligt. Så stod å njöt av solen innan bussen kom. Kom hem och käkade. Fick ett trevligt brev på posten :) Till mat blev det pasta med kycklinglådan som jag gjorde här om dagen. 

Vid kvart över 4 så fixa jag och greja lite innan jag stack till gymmet. Åkte till gymmet och börja träna. Fick en uppmuntrande kommentar av min vän Jessi "Vad stark du ser ut å vara". Verkligen ett uppmuntrat kommentar. Jag har inte märkt det. 
Sen blev det spinning. Kände under passet att jag inte kunde ge fullt ut. Men för övrigt gick det bra. Fick en fin uppmuntran av intruktören att det såg bra ut. Ville inte hålla med henne riktigt. Men hon sa att jag vågar ta i. Det gör jag. Kan ta ut mer av sittande moment än stående. 

Nu sitter jag å ser "Bonde" och chattar lite. Strax blir det att sova. 
 Jobbar en dag till. Sen tar jag helg=)

Hoppas ni har haft en bra onsdag.
Ha det bra!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar