torsdag 21 november 2013

Nu är jag ägare av en ny sak......

Jepp. Nu är jag ägare av en Iphon 5s. Den blev ägare till mig igår då jag och syrran och mamma var i väg. Efter att jag blev ägd av den så åkte vi och handla mat på willys. Kände mig mycket stressad när jag handlade.
Åkte hem. Slängde in varorna och sen packa väskan för träning. Men jag ville ju bara vara hemma och knapra på mobilen. Men det kunde jag inte göra.

Så jag åkte iväg och körde mitt egna styrke program och sen ett spinnings pass. Var en annan intsruktör. Å då våga inte jag köra på så som jag annars brukar göra. För viste inte hur passet var uppdelat. Men nu vet jag det till nästa gång och kan då köra på.

Men när jag kom hem ifrån träningen så blev det ju pil på telefon och i morse och när jag kom hem idag och hela eftermiddagen :) Å det är ju inte lite som man bör lära sig om den mobilen. Det är rätt mycket. Men det är också kul. När jag väl har fått ordning på den så tror jag att jag kommer vara nöjd över att jag tog den.
Det är egentligen inte jag att ja har det värsta. Men nu var det dags å ändra på det.

Shit! Det är torsdag och bara en dag kvar att jobba innan det är helg igen. Såå skönt!! =)

Ha det bra!




Denna äger jag nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar