torsdag 7 november 2013

HELG!!! =)

När jag gick till bussen i morse så blev jag förvånad att det regnade. Men det gjorde det. Mina vänner kom på bussen och vi åkte mot jobb.

När jag kom till jobbet fick jag reda på att hissen var trasig. Så idag har jag fått klarar mig utan rullatorn. Men det gick bra. Bara ett extra träningspass =) Nä, så farligt var det inte. Men kunde inte göra alla uppgifter jag tänkte göra idag. Som att hämta mjölk och sprita leksaker. Men många av de viktiga uppgifterna kunde jag göra och det var bra.

Slutade för dagen och fick springa till bussen. När jag hade kanske 200m kvar så gick bussen ifrån mig. Så jag missa alltså bussen. Så det var bara å sätta sig och vänta på nästa buss. Men det gick bra. 

Kom hem och satte på en tvättmaskin. Stängde av frysen för att frosta ur den. Sen blev det tjockpannkaka till mat. 
La mig sen och vila lite. 

Satte mig vid datorn sen med radion igång. Sen la jag in torr tvätt och hängde upp den tvättade tvätten. Kollade sen hur det gick för frysen. Det var inte klart. Så jag fick hjälpa till med hårtorken. Tog tag i disken. Sen var frysen klar. Så lite fix med det och fixa lite mat.

Sitter nu och ser tv. Ledig i morgon. Så idag blir det att sitta upp lite längre. Skönt =)

Ha det bra läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar