söndag 24 november 2013

Denna dag gick fort.....

Vakna halv elva idag. Men orkade verkligen inte att gå upp då. Orkade inte gå upp elva heller igentligen. Men gjorde det ändå.
Åt gröt och knäckis med Keso på framför tv med skidor på. Sen var det dags å fixa sig.

Syrran kom å hämta mig och vi åkte till syrran där det vankades mat.

Sen åkte alla syskon och pappa till Skövde och bowlinghallen. Denna eftermiddag var det pappas tur att bli firad. På samma sätt som för mamma. Men vi bowlade med pappa då.
Det var trevligt. Det var match mellan mig, pappa och Jenny. Men till slut vann jag =) Åkte hem. Var lite tjafs i bilen.

Jag kom hem och jag bytte bara färdmedel till cykel och åkte upp till gymmet där jag byte om till tränings kläder för att köra spinning. Passet gick bra. Som vanligt var det de goa personerna där =)

Åkte hem och fixa käk. Så nu sitter jag här och ser på tv och chattar.

Ha det så bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar