fredag 18 oktober 2013

kl. 00:00

Go kväll/Go morgon på er! Tror att de flesta av er läser detta inlägg lördag eftersom jag nu skriver så sent på kvällen fredag.

Idag jobba jag. Det var mycket folk på jobbet idag. Både lite HAB folk och lite annat folk. Skojigt när det kommer lite folk så det inte är så tomt.

Har haft lite funderingar på att vara ledig varje fredag eller varannan fredag eller något sådant för att se om min trötthet blev bättre. Så jag gick till min chef och bara hörde vad hon skulle säga om det. Hon sa att hon tyckte jag skulle jobba alla dagar. Att jag behövs alla dagar.
Jag har aldrig hört förut på någon praktik plats tror jag inte. Att jag behövs. Att om jag inte är där en dag så rinner det inte bara på. Diskmaskin blir inte urplockad, väntrummet blir inte städat på leksaker och såna saker. Å det är jätteskoj att höra sånt.  Sen är det lite för att jag vill vara ledig fredag. Det är för att jag ska kunna gå på min vän Jessis pass på fredagar kl. 12. Hinner ju inte göra det om jag jobbar. Slutar jobbet 12, så.

Efter å ha käkat på jobbet åkte jag ner till stan och till gymmet med bussen. 
På gymmet hade jag instruktion med vännen Jessi. Vi blev lite fundersamma vad vi skulle göra med mitt nya program. För jag har tränat så pass länge så att jag har haft alla maskiner. Men det blev ett pogram för bara överkropp. För när jag tränar så faller det ofta in att jag kör spinning också. Då får jag med ben i spinningen. Det är bra.

Efter gymmet blev det till ICA för att köpa lite sallad. Sen ÄNTLIGEN  hem. Hade inte varit hemma på ca 9 timmar. Så det var skönt att komma hem och landa i soffan.

Å den har jag suttit i sen jag kom hem. Har fixat lite käk och så, men annars suttit i soffan större av delen sen jag kom hem.

Ser att klockan börjar visa att det snart är lägg dags. Men får se när jag kommer i sängs. Ska i alla fall inte bli lika sent som förra helg. Då hon blev runt 3 på natten både fredag och lördag. Inte bra. Men denna helg blir det tidigare. Hoppas jag. 

Ha det så bra läsare!! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar