söndag 13 oktober 2013

Helt vanlig söndag

Yes, idag var det en helt vanlig söndag. Vakna lite sent kanske. kvart över 11. Men kommit inte i sängs förräns 3 inatt. Så det jämnade ju ut sig då med tiden trotts att jag vakna sent. Men lite positivt.

Gick upp gjorde frulle. Satte mig i soffan och slappa framför tv och käka frulle. Gjorde sen mat. Blev några matlådor med. Toppen det!!!:) Det blev stekt fläskfilé med en curry sås blandning. Sen blev det varierat med pasta och potatis. Skulle ha varit ris. Men hade inget hemma. Käka lite. Sen backa jag och förberedde för gymmet.

Åkte till gymmet. Visste då  att jag stod som första reserv på spinningen. Men när jag kom upp till gymmet så var jag med!!!=) Så det blev träning och ett jättebra spinningspass:) Duscha sen efteråt och vänta på mina goa vänner. 

Är nu hemma och har druckit en smothi, ätit två knäckisar. En med kesso på och en med mjukost på. Det var gott.

Sitter nu och chattar med en som jag har försökt att nått hela dagen och ser på tv. 

Snart blir det sängen och sova och ladda med massor av energi och batterier för veckan som kommer. Insett att jag kommer förmodligen bara vara hemma torsdag eftermiddag/kväll denna veckan. Har något att göra varje dag eftermiddag elr kväll. Skoj.

På gymmet fick jag ont i skuldran. Tror och hoppas det bara är lite träningsvärk.

Hoppas att eran helg har varit bra vad ni än ha gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar