lördag 12 oktober 2013

Härlig höstdag!!=)

Idag vakna jag kvart i elva. Gick upp 11. Fixa lite frukost. Käka den framför tv. Kände mig fruktansvärd seg. Men jag kände att jag bara ville ute idag för det var strålande sol ute från en klarblå himmel.
Så jag ringde min syssling och ca 1 timma efter så var vi ute på långpromenad. Det var härligt ute. Solen sken, massa med olika färger på träden. 

Promenaden tog ca 2 timmar. Så det var verkligen skönt att komma in sen. 

När jag kom hem och in så fixa jag mat. Det blev zintsel med pasta.   Satte mig i soffan och åt den. Blev lite frusen. Så en filt åkte på. 

Vid halv sex gick  jag in till mamma. Syrran Jen var där med. Där blev jag bjuden på lax, potatis, sås och grönsaker. Till efterrätt fick jag stekt äpple med glass. Jättegott var det. 
Vi satte oss sen  och kolla tv. Titta på Körslaget. Elisa är i final nästa vecka Jiiiippppiiii!!!!!=) =)

Jag och mamma hade pratat om att dra till parken ikväll. För Drängarna och 2 band spelar där ikväll. Men både jag och mamma satt och frös och var rett sega. Så det blev inget av det.

Så nu sitter man här och tittar på tv och så. Har en skön hemma kväll istället. Skönt det med. Sen sparar man pengar på det också:)

Ha en fortsätt bra helg!! =) Kram på er!




































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar