fredag 4 oktober 2013

Go´kväll / Go morron på er!

Sitter nu och chattar och ser på tv. Sitter och är nöjd efter vad har varit med om och gjort idag. 

Vi kan börja med morgonen då jag åkte till gymmet och lämna väskan. Sen åkte jag till stationen. Där träffa jag två trevliga kollegor. En av kollegorna brukar inte åka med den bussen jag åkte med. Så blev lite förvånad att han skulle göra det. Så det blev en mycket trevlig buss tur till jobbet idag. 
Det gick bra att jobba idag. Mycket av arbetstiden idag ägna jag åt att strimla papper. Det tycker jag är rett kul att göra. 
Käkade på jobbet. Då käka jag mos med Kåldolmar.

Efter jobbet åkte jag till stan. Träffa min syssling. Tänkte "Hur har människan klätt sig!!" Efter å snacka med henne en stund. Så drog jag upp till gymmet. Där träffa jag min goa vän Jessi som har varit utomlands en vecka. Så det var kul att se henne. 
gympasset gick mycket bra. Hade energi och ork att köra passet. Efter att varit på gymmet så åkte jag och köpte mig en kanelbulle. Det är kanelbullens dag idag =) 

Ikväll var 2 av 3 av mina syskon här. Vi käka hemmagjord pizza med skinka och ananas. Jättegott var det och trevligt var det =)

Nu sitter jag och ser på tv och chattar.

Ha en bra helg! Kram på er!











Kanelbullens dag idag =)









Gott med hemmalagad pizza =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar