måndag 28 oktober 2013

Det är Måndag eftermiddag.......

Å jag sitter här och softar och lyssnar på radio. Dom talar om en storm som ska komma hitåt. Men jag tror inte på så mycket att det blir så mycket av den där stormen. Tror och hoppas på att mycket kommer att mojna. Men man vet ju inte. Bara vänta och se vad som händer.

Lördag morgon gick jag upp vid 8. Syrran hämta mig och mamma och sen åkte vi och plocka upp farmor vid 9. Jag hade inte några förhoppningar om att det skulle jag särskilt trevligt när farmor var med. Jag hade rätt. Irritationen började innan vi ens hade kommit utanför stan. Sen var jag irriterad hela på farmor. Irriterad på hur hon behandla mig, hennes resumering om saker och så. 
Att gå där tycker jag rätt trevlig igentligen. Att få provsmaka på grejer och så. 
Jag köpte te och en glöggflaska. 

Väl hemma i stan igen så blev det en lunch  ute på ett café med mamma och två syrror. Det var trevligt. Jag tog en grillad smörgås. Den är supergod! :) Sen gick jag och mamma in på ICA. för jag behövde en sak där. Sen gick vi hem. Väl här hemma så blev det slapp resten av dagen och kvällen.

Igår söndag blev det också slapp hela dagen. Hade inte lust att göra något. Åkte inte änns på spinningen. Kände mig lite dum när jag avboka mig. Avboka mig ca en halv timma innan passet börja. Men som tur var det att det var en ny tjej. Så hon kände inte igen mig. Men man vet själv hur sur man blir på  dem som inte avbokar sig i tid och så gör man det själv. I för sig. jag gör det inte ofta,  så. 
Fick ont i magen på kväll. Så det blev tidigt ner i sängen  redan vid 9. Skönt.

Hoppas att ni har haft en bra helg och att det känns som en bra start på veckan. 

Ha det bra!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar