torsdag 5 september 2013

Utflykt med jobbet

Yes. Igår jobba jag. Kom hem och var helt utpumpad. Tog en dusch. Sen la jag mig och vila lite.

Vi halv fem så kom pappa och hämta mig. Kändes i bilen att det var något. Jag vet vad....
Mötte upp en arbetskamrat och sen kom det tre kollegor till. Vi åkte till ett ställe som heter Flämslätt. Där var jag på läger för ca 15årsen. Så det var skoj att komma dit och uppleva minnen.
Eftersom så kom det fler kollegor.
Vi gick upp till en restaurang och käka tacos. Det var grymt gott. Efter det blev det mjuk kaka med en kopp te för min del.
Träffade en liten pojke på ca 3 veckor med. Så gullig var han. 

Efter maten så gick kollegorna en promenad. Jag stannade kvar. Satt i solen lite innan den gick ner. Till slut kom de tillbaka.
Jag var hemma runt halv 10. Det blev sängen med det samma.


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar