söndag 8 september 2013

Speed Art Desine

Jepp. Skulle ha åkte till hamnen och Karlsholme redan vid halv 11. Men jag var för seg för att ta mig ut tidigare. Så det blev vid halv 12 istället. Syslingen ringde och vi träffades ute. Vi gick på Holmen och kollade på en massa bilar. Sen gick vi och käka grillad macka. Den var riktig god. Sen tittade vi lite på uppvisning av bilar, motercyklar och en STOR bil som heter Thor. Det var grymt kul att se.  
Det var hur mycket folk som hälst över allt. Blev lite förvånad att det var så mycket människor ute. Men superkul!:)

Efter det begav vi oss till en föreläsare som heter "Sosso" som jag och min syssling har lyssnat på förut. Hon var/är jättebra. 

 Efter den föreläsning var jag jättetrött. Så vi begav oss till "Hemmakväll" där jag hyrde 5 serien av Dexter och lämna tillbaka 4an. Sen skildes jag och min syssling. 

jag åkte till ICA och snabbhandla lite. Sen åkte jag hem. Hemma så tittade jag på första avsnittet av Dexter på Serie 5. Sen käka jag kyckling med sallad, fetaost och kräftstjärtar. Såg på tv. Fick ett samtal som jag blev lite chockad över. Men, men.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar