torsdag 12 september 2013

Sitta ute, Härligt!=)

Idag på jobbet så hade våra tre enheter sammanlagt 50st besökare. Så mycket har jag aldrig varit med om på jobbet förut. Jag har heller aldrig fått städat väntrummet två gånger på den tiden jag var på jobbet. Kan tänka mig att väntrummet ser ut som ett bombnedslag i morgon när jag kommer. Men det ser jag när jag kommer i morgon.
Käkade på jobbet idag. 
Satte ute på både fika vid halv 10 och lunchen vi 12 tiden. Härligt att sitta ute å slippa frysa i september!!=)

Tog sen bussen ner till stan och sen åkte jag och handla på ICA. Det är lite krångligt att ta sig fram vid just där ICA ligger och på väg hem till mig. För det mycket vägarbete nu just där och en bit på väg hem till mig. Men Jag tror att det kommer bli jättebra när vägarbetet är färdigt. För de som de redan har gjort är jättesnyggt och bra.

Det blev en hel del handlande idag. Handlade för helgen händelser och lite basvaror. 
Åkte sen hem. Packade upp varorna och sen intog jag soffan med lite snacks som jag hade köpt och ville prova. Satte på en DVD-skiva Dexter. Kollade på den. Sen blev det disk, kok av mat och fixa lite kvällsmat. Viste inte vad jag skulle käka till kvällsmat förräns jag stod i köket. Men det blev Grekiskt yoggi, bär och banan med te. Det blev gott.

Ha det bra läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar