måndag 2 september 2013

Min månad

Ja, nu  har vi kommit in en ny månad. Höst månaden September. Vi har också påbörjat en ny vecka med.

I natt har jag inte sovit alls bra. Hade ingen alls djupsömn i natt. Jobbigt. Visste heller inte om jag skulle åka och jobba eller inte på grund av min förkylning. Om jag skulle orka. Men å andra sida så var jag hos syrran igår och det gick bra. Sen jobbar jag inte så många timmar heller. Om jag känner mig sämre så är det bara att åka hem med, så.

Jag åkte till jobbet. När jag kom till jobbet så låg det ett nytt arbete åt mig ifrån en kollega som jag påbörjade idag.
Vi blev även bjudna på tårta idag också på jobbet. KSS och vårat sjukhus fyller 40år i veckan. De byggdes samma år. Alltså år 1973. Lite coolt att de två sjukhus byggdes samma år.

När jag hade slutat så hoppa jag in på ICA och handlade lite. Känns som jag handlar jämt nu för tiden. Åkte sen hem.
Det är en del vägarbeten nu där jag bor ugnefär så man får åka lite andra vägar och så. Men när det blir färdigt sen någon gång så tror jag att det blir mycket bra.

Kom hem och fixa lite, käkade. Sen hoppa jag in i duschen. Det är så skönt att duscha när man är förkyld. Tycker jag. Satte sen på mig mjukis kläder och tog lite glass med banan i. Sen satte jag vid tv och kolla på en Dexter DVD med 3 avsnitt på.

Den var slut halv 8. Då gjorde jag en köttfärslimpa. Smaka på den när den var klar i ugnen. Den blev god. Väl kryddad var den.....hehe =) Diska och så med.

Hoppas att eran vecka har börjat bra.
Ha det bra!


Tårtan vi fick på jobbet idag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar