torsdag 19 september 2013

Min födelsedag 16/9-13

På min födelsedag så jobba jag. Bjöd mina kollegor på kladdkaka med grädde. Det kändes som det var mycket uppskattat :)

Efter jobbet åkte jag hem och diska och käk mat. Blev laxrätten som jag gjorde på söndagen 15sep. Den blev god. 
Sen kom mamma. Vi prata lite. Jag satte på Dexter för att se vad hon tyckte om det. Jag satte på första och satte på andra. Hon tyckte det var jättebra verkade det som :)
Vi gick sen ner och tog upp rullstolen. Sen gick jag upp till mig och kolla lite saker t.ex. vilka som hade skrivit till mig på FB (facebook) och så.
Det är nog på sin födelsedag som man märker tydligt vilka som är sina vänner och inte. Sen kan man utgång ifrån det sen. 
Gjorde sen lite käk. Drog sen till ICA för att handla lite mellanmål och sen till bussen lite stressande. För jag var sen.  Hann i alla fall med bussen mot Skövde och dansen =)

På dansen var det trevligt. Många som gratta mig och så blev det lite dans med och umgås. Mycket trevlig kväll=). Åkte hem med bussen. Kom hem och la mig. 

Det var några som jag saknade att få ett sms elr medelande på FB ifrån på min födelsedag. Var rätt sur på dem. Men det är ingen idé å lägga energi på dem. Somna gott efter min födelsedag.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar