torsdag 26 september 2013

Ingen bra vecka

Ja, denna veckan har inte alls varit på min sida. 
Som söndag, som måndag så blev jag irriterad på vad än jag gjorde. De ljusa fläckarna var att jag var och beställde min "Blander" som jag har velat haft sen i sommras tror jag. Sen att en go vän trösta mig lite på dansen. 
Tisdag, då cykla en vän i kapp mig när jag var på väg till bussen och jobbet på morgon. Så då försökte jag att leva på den lilla träffen hela dagen. Gick ganska bra.
Onsdags: Då var jag tvungen att gå på toa strax innan jag skulle åka och ta bussen till jobbet. Men insåg att jag inte skulle hinna med den bussen. Så jag fick ta nästa buss och kom ca en halv timma för sent till jobbet. Sen på kväll var jag på spinning. Var ett jättetungt pass. Fanns ingen alls teknik och lust där. Men jag tog igenom mig passet i alla fall. Så det var bra. 

Idag torsdag så hade jag glömt busskort hemma och kom på det på station. Kunde inte med att komma lite för sent till jobbet idag med. Men kom på att jag kan ju betala med pengar. Men jag hade glömt bort att man inte kan betala med pengar på bussen längre. Det var en snäll chaufför både till jobbet och hem från jobbet. Så det gick bra. 
Fixade ett jobb till en kollega idag. Det var att kopiera lite. Jag och kopiatorn brukar inte vara vänner. Men idag var vi bra vänner. Skönt. Hade tankar att äta på jobbet och jobba över. Men eftersom det gick så bra med jobbet. Så slapp jag det och kunde åka hem vid 12 som jag brukar göra. Jobbet klart på va 1 timma. Skönt =)
Så får se vad som händer i morgon. Denna veckan är ju inte slut än. Det är ju en dag kvar, fredag.  Blir inte förvånad om det händer något tokigt i morgon. För det har det ju hänt hela veckan, så.

Hoppas att ni läsare har haft en bra vecka. 
Ha det så bra!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar