torsdag 5 september 2013

Hemma dag

Yes. Bestämde mig för i morse att ta en hemma dag ifrån jobbet idag eftersom jag har en envis förkylning i mig. Den vill jag ha bort. Det händer grejer nu några dagar framåt som jag inte vill missa och vill då inte vara risig. 
Så jag gick upp halv elva och gjorde frukost som blev gröt och en kopp te. Satte mig vid tv och käka frukost. Satte sen på ett avsnitt av Dexter. Det var sista avsnitt på den DVD:en.

Jag värmde lite käk sen. Jag tog sen tag i att städa. Tog badrummet och städa det med. Det tog verkligen i mot att städa för det är så fruktansvärt tråkigt. Men när det var klart så blev det fint, lukta gott och kändes bra när jag hade städat klart. 

Satte mig sen och kolla på en hel del DVD med Dexter. Den DVD vad grymt spännande. Man vill bara se mer och mer avsnitt. 
Så nu är den 4 serien klar. Nu är det bara att ge sig på nr 5 och 6. Får se om jag hyr 5an i morgon eller på lördag.

Ha det bra läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar