lördag 28 september 2013

Gick ut på stan efter en god natt

Idag vakna jag vid tio utvilad och pigg. Skönt. Sov ca 9 timmar. Det vad jag behöver sova igentligen. 

Gick upp och fixa lite frukost. Satte mig med frukosten framför tv och kolla tv. 
Helt plötsligt så ringer det på dörren. Då är det min moster som ville lämna ett litet födelsedags paket åt mig. 
Jag fick 200kr presentkort på ICA. Det passade utmärkt idag för jag skulle iväg och handla mat och hade lite kris med pengar. Så presentkorten kom väldigt passande :) 

När hon hade gott så fixa jag mig. Sen drog jag ner på stan och kolla lite. Det är sån här skörde och kultur helg här i helgen. Men jag tyckte inte att det fanns något att ha. Tittade lite på drillflickorna, men inte så mycket mer fanns det inte att se. Iför,  jag var rätt sent nere på stan, vid ett tiden var jag nere. 
Gick in på VM. Där fick jag reda på att en tjej är med barn. Kul. Hittade också två par byxer som jag vill ha. Det är byxor med hög midja och dragkedja i bak. Det är 2 par för 600kr. Annars 400kr för ett par. Så man tjänar ju på att då köpa två par. 

Åkte sen till ICA och handlade lite mat. Maten här hemma tar så fort slut!! Förstår inte det. Efter å i alla fall handlat mat så åkte jag hem. Packa upp varorna, värmde mat och gjorde en sallad på paprika, tomater och fetaost. 

Resten av dagen slappa jag i soffan.

Nu sitter jag och skriver här med tända ljus runt mig. Tittar på körslaget och käkat lite glass :)

Hoppas att ni har haft en bra lördag!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar