söndag 15 september 2013

En vanlig söndag

Vakna första gången vi halv 9 idag. Störande. Men slumra om till halv elva. Fixa frukost. Satte mig framför tv och käka frukosten. Där blev jag sittande ett tag. Kolla tv och datorn lite.

Sen blev det att laga laxgrätäng med tomater och purjo och lite annat. Till det hade jag ris. Det blev gott.

Käkade det innan jag tvinga mig att åka och träna. Hade det där att jag inte kommer träna förräns på onsdag om jag inte tränar idag inom mig. Å det är lite långt i mellan. fredag - onsdag att inte träna. 

Träningen gick bra och det var skönt att träna. Så det var bra att tvinga iväg mig. Efter träningen blev det att stoppa i sig lite energi som en banan och en energi drink. Sen var det dags för ett spinningspass. Det var inte alls många på passet och det passet brukar vara fullt. Men passet var superbra ändå. Var helt slut efteråt! 

Tog en dusch och fixa mig. Vänta på min vänner innan jag åkte hem och fixa lite smothi med två knäckisar. En med ett ägg på.

Ja, då var denna helg slut då. I morgon är det jobb och dans som står på schemat för min del.

Hoppas att ni läsare har haft en bra helg och får en bra start på veckan :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar