söndag 8 september 2013

En bra dag med mycket varierande

Idag fick jag massage av syrran på hela baksidan. Rygg, rumpa, lår och vader. Det är både skönt och det gör ont att få massage.
Följde med mamma och pappa och handla för jag glömde att köpa egg i morgon. Så det var jag tvungen att handla. 
Vi åkte sen hem till mig och tog upp Rullisen. För i morgon är det dags för dans. Jag har längtat så att börja dansa igen. Få träffa alla igen och så. 

Blev jättetrött när jag kom hem. Så jag la mig och vila lite. 

Kände inte riktigt för att åka iväg och köra ett spinningspass. Men jag tog i kragen och tog mig över tröskeln och åkte till gymmet. 
Passet gick jättebra. Det var ett bra pass. Träffa även M.S. som åxå körde passet. Vi satt sen efter passet och tjöta lite. Det var skönt. 
Sen så åkte hon hem och jag tog tog en dusch och tvätta håret. Åkte sen hem och satte mig i soffan som jag nu sitter i och käka lite mellanmål och ser på tv. 

Hoppas att ni har haft en trevlig helg. 

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar