fredag 13 september 2013

Det är helg!!! =)

Jepp, nu är det helg. Så skönt. Sitta uppe lite längre 2 kvällar och få sova lite längre 2 morgnar. Gött det. Blev lite för sent igår innan jag somna och det fick jag verkligen sota för idag. Var ass trött idag. Men jobbet gick bra. Hade en trevligt litet samtal med kollega idag. 

Efter jobbet blev det träning. Orkade knappt att träna. Men tog mig igenom träning och det var bra. Åkte hem och la på balkongen i solstolen. Riktigt gött var det där. Slumra till två ggr där ute. Skönt. Gick sen in å såg ett avsnitt av Dexter. Sen blev det att fixa käk. 

Käket blev kyckling och krocketter i ugn och en sallad. Jättegott vart det. 

Har just sett "Fångarna på fortet". Sitter å chattar. Fundrar på att se de sista avsnitten av Dexter på denna DVD och box. 

I morgon får jag besök här vid halv elva. Ska bjuda på brunch. Jag hoppas det blir trevligt. 


Hoppas att ni läsare får en bra helg vad ni än gör. 

Ha det gött!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar