fredag 6 september 2013

Det är Fredag!!! =)

Idag åkte jag iväg och jobba. Idag blev det vanliga på morgon. Spritade leksaker.   Blev en lång fika stund. Men jag tycker det är en del i jobbet och sitta och diskutera vissa saker och lyssna på när andra sitter och diskuterar något. Så man får en uppfattning om hur det funkar och hur de tänker m.m. så man är involverad i deras arbeten lite.
Efter den långa fikan så tog jag hand om soperna. Sen blev det att klippa bilder som sen ska sitta i en pärm.

När jag hade slutat så tog jag bussen ner till stan och gick in på ICA för att handla några grejer. Åkte sen hem och värmde och käka mat på balkongen. Låg där och sola en stund. Gick sen in och packa väskan och så. 
Vid 3 tiden stack jag till gymmet för att träna. Har inte tränat sen förra fredag. Har bara varit på ett spinnings pass denna veckan. P.g.a. min fina förkylning. Men idag kändes kroppen som om den var på god väg att förbättras. Så det hoppas jag. Skulle ha blivit spinning med. Men för få som skulle komma. Så det blev ingen spinning. Så jag tog lite extra tid i duschen och i bastun istället. Skönt. Slapp stressa. Men hade ändå varit skoj att köra spinningen. Men min vän Jessi ska köra passet igen om några veckor. Det skulle vara 90-tals tema på spinning som skulle vara 45min långt.

Åkte hem. Ställde mig och diska. 

Syrran Jen kom och hämta mig halv 7. Vi åkte till syrran. När vi kom till henne så var det ingen som öppna. Det visade sig sen efter en stund att hon var och träna och att hon var på väg hem. Så vi fick sitta och vänta på henne en stund. 
Men sen blev det hemmagjord pizza. Fick testa och ligga på spikmatta. Det var inte speciellt skönt, men helt okej. Vi tittade också på Skärgårdsdoktorn. 
Det var en mycket trevlig kväll ute på landet. Så jag har nyss kommit hem ifrån syrran. 

Nu är det helg igen då. Skönt! 

Hoppas att eran helg blir bra. 


Ha det gött!



Hemma hos syrran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar