lördag 14 september 2013

Brunch idag

Gick upp halv 10 idag. Fixa brunch som bestod av mackor, grönsaker, ägg, pålägg, mjölk, jous och lite annat gott.  
Brunchen bjöd jag min familj som kom hit och fira mig lite i förskott. Fixa min gröt med. 

Av dem fick jag ett våffeljärn, pengar, presentkort på Elkedjan. På elkedjan vill jag ha en blender mix.  Inte så mkt. Men jag är nöjd.


När de gick så blocka jag i ordning och fixa efter dem. Sen drog jag till stan och lämna in Dexter 5 och hyrde 6an. Som tur var så hade "Hemmakväll" den hemma. Men 7an ha de den inte. Så den får jag vänta på sen.
Sen drog jag till ICA och handla lite. Pengarna jag fick kom väldigt bra till pass=)

Åkte sen hem och käka en lasagne som jag hade köpt och kolla på Dexter första DVD. Men höll på att somna. så jag stängde av å försökte sova. Men gick inte. Typsikt. 

Ikväll blev det som jag åt igår och kolla tv och datorn. 

Får se när det blir att lägga sig i sängen ikväll. 


Ha det bra läsare!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar