onsdag 11 september 2013

1 månad

La mig tidigt igår. Redan vid halv 10. Duktigt bra av mig:). Men somna kanske inte förräns vid kvart över 10. Men jag låg då i alla fall i sängen och kroppen kunde ändå komma in i viloläge. Hängde upp en tvätt innan läggdags med. 
Dagen har varit bra. Suttit och klippt bilder och fixat kaffe till två kollegor på jobbet idag. Kände mig mycket pigg idag till skillnad ifrån igår.

Åkte sen hem och käka. Sen kom mamma och syrran Jen en sväng till mig. Sen åkte jag och träna. Kände mig rätt seg innan träningen. Men sen gick både styrkepasset och spinningen mycket bra. Spinnings passet var riktigt bra=) Tränings vännen M.S. körde med. Dusch efter ett superbra pass=)
Åkte sen hem. Träffa min kusin på vägen. Det var kul å träffa henne. Vi stod lite å prata. 

Nu sitter jag och här och skriver lite. På tv har jag på 112-på liv och död. 
Har kommit på att jag har jobbat i 1 månad redan! Shit vad tiden går! Trodde jag bara hade jobbat 3v bara. Men en hel månad redan! Jaja...så är det.

Ha det bra läsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar