onsdag 21 augusti 2013

Trött-JA

Idag var det dags för jobb igen. Idag fick jag plocka ur gammal mat. Vissa saker var inte ens öppnat. Var också supertrött idag. Satt på rummet och höll på med band. Då var jag tvungen att lägga ner det för en stund. Efter en stund så kände jag mig piggar. Då gjorde jag ett band.
När jag var klar med det så var klockan så pass mycket så att det blev lite stressigt helt plötsligt. Att det vända så snabbt. Från att ha super lungt till stressigt. Jag skulle plocka ur diskmaskin innan jag slut och skulle hinna med bussen. Jag hann! Jag hann plocka ur diskmaskin och hann med bussen ner till stan.

Kom till stan och väntade på syrran V. Vi skulle gå och luncha. Hamnade på Statt. Jag tog fisk. Den var god. Minus var att faster och farbror kom och satte sig med och prata. Då fick jag och syrran inte snacka ifred. Men ändå trevligt var det.

Efter lunchen så gick vi in på VM. Sen begav jag mig till ICA för att handla lite smått. 

Kom hem och satte mig och kolla på Dexter. Höll på att somna då med.

Ikväll tog jag en dusch, värmde lite soppa. En ny soppa som jag köpte över disk på ICA. Den var god. Men lite sting i den.

Nu sitter jag och ser på tv och chattar lite.
Ikväll hoppas jag att besök av sängen blir tidig. Så jag kan få lite sömn och hoppas på att jag är betydligt piggare i morgon mot idag. För å vara så extremt trött som jag har varit idag. Det är inte kul.

Ha det så bra läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar