lördag 31 augusti 2013

Täppt i näsan....

Ja, det är jag. Täppt i näsan. Börja i eftermiddags. Inte kul. Men jag hoppas det är bättre i morgon.
Idag är det sista sommar månaden. I morgon går vi in i höstens första månad. 

Idag har jag varit på stan. Det blev två nya nattlinnen på Lindex, en ny serie av Dexter nr 4 i ordningen på Hemmakväll. Var också inne på VM. ETT MÅSTE. La undan en tröja där. 
Fick känslan att jag fick dåligt bemötande i kassan på Lindex. Hon tittade inte änns på mig. Så det kändes väldigt skönt sen att gå till VM och få ett stort leende mot sig när man kom in. Det kändes kanon =) efter Lindex.
Åkte sen till ICA och handlade lite mat. Eller det blev mycket och tungt. Förstår inte varför jag alltid handlar så mycket varje gång jag handlar. Men, men.

Åkte sen hem och tog hand om mina varor och satte mig och käka och titta på ett Dexter avsnitt. Bädda sen rent i min säng som jag rev ur i morse. 

Gjorde sen mat. 
Nu har jag suttit och tittar på Jill Johnsson. Hon har ikväll ett eget program där hon kör sina låtar och andras och låter publiken ställa frågor. Gått förut med andra artister. Det är ett jättebra program. "En kväll med....." heter programmet. Ikväll var det jättebra!! =)
Jag tycker Jill Johnsson är en jättebra country artist. Den bästa kvinnlig coutry artist vi har i Sverige. Tycker jag.


Hoppas att allt är bra med er läsare!

Ha det bra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar