torsdag 22 augusti 2013

Hejsan läsare!

Idag gick jag upp 6.20. Låter ass tidigt och det tyckte jag också. Men ska man klä på sig, äta frukost, läsa tidningen, fixa mellanmål till jobbet, borsta tänderna och fixa håret. Ibland sminka sig. Då måste jag gå upp den tiden för att slippa stressa. Jag mår bra med att ligga och dra sig på morgon och slippa stressa på morgon. Sen har man chans och känna efter hur kroppen mår. 

Var en vanlig dag på jobbet idag. Trött som de andra dagarna. Men det gick ändå bra tyckte jag. 

Åkte hem satte på en tvättis (tvättmaskin) och käka lunch på balkongen. Det blev fisk. Gott. Satte mig, eller raktare sakt la mig sen i soffan för att sova lite och bli av med det trötta och bli lite pigg. Kunde inte riktigt sova. Men vila gjorde jag. 
Satte igång sen Dexter. Kollade några avsnitt innan det var dags att fixa med lite tvätt. Plocka in, hänga upp och köra en ny.
Sen diska jag och fixa käk. Satte mig vid tv och datorn sen när allt var fixat. Jag käka kräm, mjölk med ett ägg. Det var gott. 

Får se när sängen får besök av mig ikväll då. Det är ju fredag i morgon. Så kanske vara uppe lite längre idag än igår. Får se som sagt.

Ha det bra läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar