lördag 24 augusti 2013

Hamn häng

Blev en sen uppgång idag närmare strax efter elva. Tog en dusch och blev brunch framför tv. 

Sysslingen ringde och ville att vi skulle hitta på något. Jag hade redan funderat på att dra till hamnen för att häng och käka lunch där. Men kände att jag ville vara hemma en stund till. Så vi sa att vi skulle ses en timma senare. 

Sysslingen kom upp efter en timma. Vi gick till hamnen. Det var super skönt ute. Hade på mig shorts och linne. Inga problem att ha på sig det ute. Istället Härligt! =) 

Vi kom till hamnen och jag köpte mat. Det blev två grillade korvar med mos, torkat lök med ketchup. Det var gott. Vi satt och prata och njöt av stålande sol :) Senare tog jag en mjukglass. Den var stor. Så den blev mättande.
Efter några timmars härligt häng i hamnen så gick vi till "Hemmakväll" för jag lämna Dexter 2 och hyrde Dexter 3. Sen gick vi till ICA oxen. Där köpta jag lite sallad för ikväll. Efter ICA så skildes vi åt. 

Jag åkte hem och intog och såg på Dexter som jag hyrde.

Blev sen mat, postkod och en film. Nu är filmen slut. Så får se vad det blir mer eller om det blir att inta sängen snart. 

Känner att näsan är lite täppt. Frös förut. Så fick sätta på mig en tröja. Hoppas bara jag inte blir förkyld. Blir inte förvånad om jag blir det. Brukar bli det vid denna tid på året.

Hoppas ni läsare har en bra helg. I så fall att den fortsätter  så. 

Ha det bra! 


Min mat ikväll

Hamnen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar