tisdag 20 augusti 2013

Första jobb veckan

Hejsan.

Ja, förra veckan var det en massa träning och annat som hände. Men denna veckan blir det ingen träning alls. Jag börja jobba igår.
Söndag hade jag en massa med ångest p.g.a att jag skulle börja jobba. Kände inte alls för att jobba, ville inte börja. Men det känslorna fick inte mig stoppa.
Så jag gick till jobbet igår och bara jag kom dit och prata med alla så försvann all ångest och det kändes rätt bra faktiskt att va tillbaka på jobbet igår igen =)  Idag kändes det bättre än igår å vara tillbaka. Det är väl det att man börjar att kom i saker igen på jobbet. Man gör ju det rätt snabbt, komma in i jobbet igen. Men det som börja att komma istället är tröttheten. Var inte så trött igår. Men idag, jättetrött. Jobbigt. Men så är det. Därför jag inte tränar denna vecka. För att lägga all energi på jobbet denna veckan.

Jag har bestämt mig för att tagla mig igenom serien "Dexter" på DVD. Såg den första gången hos en vän och blev helt fast vid den. Har tänkt att kanske köpa hela boxern. Men det har handlat hela tiden om pengar. Så nu hyr  jag den. Jag är nu inne på serie 2. Kolla på serie 1 förra veckan. Så när jag har sett alla serier så kanske jag köper hela boxern. Får se.

Känner att jag måste äta något. Är hungrig. Men har tyvärr inget hemma som jag är sugen på. Men får väl ta något snart för att vara hungrig är inte kul att vara. Har varit det allt för många tillfällen/gånger. Mer kommer det att bli tyvärr.......

Det känns verkligen att hösten ligger framför dörren. Vindarna är kyligare, luften är friskare, det är inte samma värme längre. Sen att skolorna börjar idag, folk har börjat jobba och passen drar igång på gym. Blandade känslor att hösten är på gång.

Då har nu skrivit lite rader här igen. Hoppas att läsningen för er läsare blir trevlig.

Ha det så bra läsare! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar