söndag 25 augusti 2013

Fick massagen idag =)

Idag gick jag upp kvart över tio. Tänkte gå upp halv 11. Men var tvungen att gå upp. Gjorde sen gjorde jag frulle och satte mig och såg på tv. Ringde sen syrran för vi hade pratat om att hon skulle massera mig. 

Vi bestämde att jag skulle komma direkt. Jag fjäska med att få mat med =) hehe.  Jag åkte dit och jag fick massage av syrran. Det var skönt och gjorde lite ont...hehe. Efter massagen så fick jag kött, stekt potatis och grönsaker. Det var gott.
Gick in i syrrans rum sen och la mig och såg på någon film. Sen gick hon till farmor och farfar och jag åkte hem.

När jag kom hem så la jag mig på balkongen i solstolen. Det var riktigt gött det =) Gick in när solen försvann ifrån balkongen. 
Satte mig och kolla på ett Dexter avsnitt. Sen diska jag och värmde lite soppa. 

Käka soppan framför tv. Nu chattar jag och ser på tv.

Hoppas att ni läsare har haft en bra helg. 

Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar