måndag 12 augusti 2013

En vecka kvar på semestern

Idag palla jag mig upp halv 10. Käka frulle och packa väskan för träning. Inte besökt gymmet på över en vecka. Så idag var det dags. Längtade till att faktiskt att träna. 
Träningen gick bra + att min vän Jessi börja jobba efter sin semester när jag var där. Så efter dusch blev det lite snacka med henne. Skönt. 
Gick sen och hyrde 4 filmer idag. Ena fick man gratis. Men då ska den tillbaka i morgon. Men ändå. 

Åkte sen hem och värmde mat och satte mig vid tv. Mamma hade ringt. Så jag ringde upp henne och hon ville komma förbi en sväng. Så det fick hon. Så hon var här en sväng. När hon hade gått så satte jag på en av de hyrda filmerna. Hann med en till sen.

Till kvällsmat blev det sallad, fetaost, kräftstjärtar och stekt ägg på en tallrik. Gott. 

Faan!! Min ena lins i höger öga jävlas som faan med mig nu!!!! Men jag tänker inte ge mig för ibland känns det bra. Linserna har jävlats med mig nu ett tag. Så funderar på att gå till Synsam där jag får linserna ifrån och ta en undersökning. Gissar att  det kan vara något sår som inte har fått läka i ögat. Men jag vet som sagt inte vad det är.

I morgon ska jag på spinning. Då ska även syrran Jen köra och två till som jag känner plus att det är första passet på fyra veckor som Jessi kör. Så jag längtar och är taggad! :) Som det ser ut nu. 

Hoppas att eran vecka har börjat bra. Ha det i alla fall bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar