tisdag 16 juli 2013

Otipad dag

Hejsan!

Det blev lite sent igår/natt. Jag la mig 02.00. Så idag vakna jag kl. tjugo i elva. Jag gick upp vid elva. Rev ur sängen, satte på en tvätt och fixa frulle. Satte mig och kolla tv och kolla nätet. Hade inte aning vad jag skulle göra idag.
Helt plötsligt så ringde det på dörren. Trodde att det var syrran Jen. Men det var min moster som kom med lasagne bit. Sen fråga hon om jag ville med till deras båt en sväng och det ville jag absolut! Så hon kom och hämta mig vid 3 tiden och så åkte vi till deras båt och kolla. Den var fin. Sen satt vi å prata lite. Efter en stund så åkte vi hem.
När jag kom hem så hängde jag upp en tvätt. sen lungt.
Vid sex åkte jag och min moster till min syster och hälsa på henne. Min moster har inte varit hos henne än. Plus att min syrra fyller år i helgen. Så då blev det två flugor i en smäll. Kolla hur syrran bodde och syrran fick present av våran moster.
När jag kom hem ifrån syrran så bädda jag rent i min säng och sen fixa jag kvällsmat som blev kräm med scones biten som jag hade kvar sen igår.
Satte mig och kolla fotboll. Sverige besegrade Italien med 3-1 Jaaa!!!! =) =) Bra gjort Sverige!!!=)

Nu sitter jag å har på tv och chattar. Idag  får det inte bli lika sent om inatt....hehe.

Blev helt paff och överraskad när min moster fråga om jag ville med till deras båt och sen att hon fråga mig om jag ville med till syrran. Vi har inte haft så bra kontakt och så. Men det har blivit mycket bättre den sista tiden. Det är kul.

Ha det bra läsare! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar